Filters

Frosti Rege w Prosto Label!

Frosti Rege to warszawski raper reprezentujący ekipę Spółka ZOO, dwudziestojednoletni MC jest najmłodszym jak do tej pory artysta, który zasilił szeregi Prosto Label.

Znaki rozpoznawcze Frostiego to bezkompromisowe teksty, często wkomponowane w melodyjne brzmienie. Sam artysta tłumaczy to w następujący sposób: „Robię taki rap, na jakim się wychowałem, ale z nowym muzycznym sznytem”(przeczytaj więcej).

Raper wraz z Prosto Label przygotowują pierwszy oficjalny materiał  - „Young Midas”, którego premiera zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2018 roku.  

Na kanale ProstoTV ...

Frosti Rege to warszawski raper reprezentujący ekipę Spółka ZOO, dwudziestojednoletni MC jest najmłodszym jak do tej pory artysta, który zasilił szeregi Prosto Label.

Znaki rozpoznawcze Frostiego to bezkompromisowe teksty, często wkomponowane w melodyjne brzmienie. Sam artysta tłumaczy to w następujący sposób: „Robię taki rap, na jakim się wychowałem, ale z nowym muzycznym sznytem”(przeczytaj więcej).

Raper wraz z Prosto Label przygotowują pierwszy oficjalny materiał  - „Young Midas”, którego premiera zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2018 roku.  

Na kanale ProstoTV pojawił się klip do numeru "Puma" (obejrzyj tutaj), który jest pierwszym zwiastunem debiutanckiego krążka Frostiego. Gościnnie w numerze pojawił się Berson, za produkcję odpowiada Pixa Beats. 

Singiel dostępny jest do kupienia w formacie MP3 (kup tutaj) oraz do odsłuchu we wszystkich serwisach streamingowych (posłuchaj tutaj).

 

CZYTAJ DALEJ

Pierwszy singiel nowego reprezentanta Prosto Label już dostępny! 

Richu M - Slowly And Surely Greatest Heats - premiera!

"Slowly And Surely Greatest Heats" to drugie kasetowe wydawnictwo z serii MOST Blunted. Jest to beat tape wywodzącego się z Poznania, żyjącego w Rotterdamie producenta i muzyka Richu M.

Jest to materiał bardzo sentymentalnie traktujący rapowe instrumentale z lat 90., a zarazem stylistycznie wypełniający wyczuwalną lukę panującą na scenie beatowej. „Slowly And Surely: Greatest Heats” muzycznie rysuje przyszłość, operując tropami z przeszłości. Sam artysta odnosi materiał do modernistycznej poezji Franka O’Hara’a. Porównuje go do „filmu science-fiction klasy B ...

"Slowly And Surely Greatest Heats" to drugie kasetowe wydawnictwo z serii MOST Blunted. Jest to beat tape wywodzącego się z Poznania, żyjącego w Rotterdamie producenta i muzyka Richu M.

Jest to materiał bardzo sentymentalnie traktujący rapowe instrumentale z lat 90., a zarazem stylistycznie wypełniający wyczuwalną lukę panującą na scenie beatowej. „Slowly And Surely: Greatest Heats” muzycznie rysuje przyszłość, operując tropami z przeszłości. Sam artysta odnosi materiał do modernistycznej poezji Franka O’Hara’a. Porównuje go do „filmu science-fiction klasy B z końca XX wieku mówiącego o problemach codzienności”. Eklektyczny charakter kasetowego wydawnictwa buduje nie tylko fakt oparcia go na samplach, ale także ich dobór w kontekście budowania napięcia i wzbogacania doświadczenia odsłuchu. Obok motywów ze świata kultury afroamerykańskiej, na kasecie słychać sporo tropów archiwalnych, które pobudzają wyobraźnię. Przewrotny tytuł wydawnictwa podkreśla „albumową” formułę kasety, a jednocześnie mówi co nieco o oczekiwaniach artysty. 

Materiał w formie MC/MP3 dostępny jest na stronie prosto.pl (kup tutaj) oraz w wybranych sklepach na terenie całego kraju. 

 

CZYTAJ DALEJ

Druga część serii MOST Blunted już dostępna! 

Street is ice cold

Prosto Klasyk prezentuje drugą, zimową odsłonę kampanii powstałej przy współpracy z Janek Kriwolem i brazylijskim studiem Platinum - Street is ice cold.
Dla tych, którzy ją znają, chłód ulicy jest odczuwalny praktycznie przez cały rok, w miesiącach zimowych to wrażenie dodatkowo się wzmaga. Może być niebezpiecznie i ślisko, trzeba uważać. Tak jak w przypadku jesiennej odsłony - "Rain on the street", scenerią zimowych zdjęć jest środowisko miejskie z naszymi ludźmi w codziennych sytuacjach, bez pozowania. Okoliczności przedstawione na zdjęciu dzieją się w ...

Prosto Klasyk prezentuje drugą, zimową odsłonę kampanii powstałej przy współpracy z Janek Kriwolem i brazylijskim studiem Platinum - Street is ice cold.
Dla tych, którzy ją znają, chłód ulicy jest odczuwalny praktycznie przez cały rok, w miesiącach zimowych to wrażenie dodatkowo się wzmaga. Może być niebezpiecznie i ślisko, trzeba uważać. Tak jak w przypadku jesiennej odsłony - "Rain on the street", scenerią zimowych zdjęć jest środowisko miejskie z naszymi ludźmi w codziennych sytuacjach, bez pozowania. Okoliczności przedstawione na zdjęciu dzieją się w każdym mieście, to realna osiedlowa perspektywa. Większość produktów widocznych w kampanii jest już dostępna w SKLEPIE, a wszystkie zdjęcia zobaczycie TUTAJ.

CZYTAJ DALEJ

Scenerią zimowych zdjęć jest środowisko miejskie z naszymi ludźmi w codziennych sytuacjach.

Poprzedni
Następny

Klasyczna elegancja i monochromatyczna kolorystyka - Prosto FW17

    Prosto FW 17/18 to inspirowane klasyczną elegancją kroje i monochromatyczna kolorystyka z wykorzystaniem czerni, bordo, khaki i beżu, które w połączeniu nowoczesnymi technologiami wykończenia, tworzą zupełnie nowe, jakościowe wydanie streetwearu. Od kilku sezonów konsekwentnie rozszerzamy ofertę tej progresywnej linii, którą kierujemy do najbardziej wymagającego klienta. Prosto cechuje przede wszystkim niebanalne wzornictwo i wysoka jakość wykonania. Na nadchodzący sezon przygotowaliśmy szeroką gamę produktów m.in. bogaty asortyment świetnie skrojonych kurtek, bieliznę oraz akcesoria. Wszystko wyprodukowane z wysokogatunkowych tkanin ...

    Prosto FW 17/18 to inspirowane klasyczną elegancją kroje i monochromatyczna kolorystyka z wykorzystaniem czerni, bordo, khaki i beżu, które w połączeniu nowoczesnymi technologiami wykończenia, tworzą zupełnie nowe, jakościowe wydanie streetwearu. Od kilku sezonów konsekwentnie rozszerzamy ofertę tej progresywnej linii, którą kierujemy do najbardziej wymagającego klienta. Prosto cechuje przede wszystkim niebanalne wzornictwo i wysoka jakość wykonania. Na nadchodzący sezon przygotowaliśmy szeroką gamę produktów m.in. bogaty asortyment świetnie skrojonych kurtek, bieliznę oraz akcesoria. Wszystko wyprodukowane z wysokogatunkowych tkanin i przy wykorzystaniu innowacyjnych metod wykończenia takich jak tłoczenia, nadruki odbijające światło, zamki strunowe czy trójwymiarowa guma.

    Męska linia Prosto oscyluje w przestrzeni pomiędzy eleganckimi krojami a klasyką streetwearu: neoprenowa bluza z kapturem Helsinki, golf Milano, płaszcz Brussel czy szalik Budapest. Monochromatyczna kolorystyka przełamana innowacyjnymi zdobieniami, w połączeniu z eleganckimi krojami sprawiła, że typowe streetwearowe ubrania nabrały klasy. Pośród męskiego asortymentu Prosto znajdziecie także stylowe akcesoria, jak plecak Lisboa, torba miejska Yokohama, futerał na laptop Oxford, maska neoprenowa Osaka czy rękawiczki z możliwością obsługi ekranów dotykowych.

    W damskiej odsłonie linii Prosto również sięgnęliśmy po klasykę streetwearu czyli formy oversizowe, które wpisały się już chyba na stałe w światowe trendy. Mamy dla was obszerne bluzy z kapturem stylizowane na męskie hoodies, welurowe sukienki na zimę oraz dwustronne kurtki. Nie zabraknie także klasyków w nieco bardziej seksownym wydaniu takich jak mała czarna czy spodnie z wysokim stanem. Zimowy klimat oddają welur i wiskozowe dzianiny oraz bawełna o zwiększonej gramaturze. Damska i męska linia nowej kolekcji Prosto idealnie do siebie pasują i wzajemnie się uzupełniają.

Lookbook najnowszej kolekcji Prosto możecie zobaczyć tutaj. 

 

 

CZYTAJ DALEJ

Klasyczny miejski streetwear z elegancją i wysoką jakością.

Poprzedni
Następny

BadBadNotGood i Freddie Gibbs w Warszawie!

Listopad to zdecydowanie jeden z najciekawszych okresów jeżeli chodzi o wydarzenia muzyczne w naszym kraju! Agencja Go Ahead jak zawsze stanęła na wysokości zadania i już 10.11. w warszawskim klubie Palladium odbędzie się koncert ekipy BadBadNotGood (dołącz do wydarzenia tutaj).

BadBadNotGood to czwórka pochodzących z Toronto absolwentów akademii jazzowej, którzy w wyjątkowy dla siebie sposób tworzą muzykę na pograniczu jazzu, hip-hopu i elektroniki

Niecałe dwa tygodnie później tj. 22.11. w klubie Proxima wystąpi jedna z najbardziej charakterystycznych postaci ...

Listopad to zdecydowanie jeden z najciekawszych okresów jeżeli chodzi o wydarzenia muzyczne w naszym kraju! Agencja Go Ahead jak zawsze stanęła na wysokości zadania i już 10.11. w warszawskim klubie Palladium odbędzie się koncert ekipy BadBadNotGood (dołącz do wydarzenia tutaj).

BadBadNotGood to czwórka pochodzących z Toronto absolwentów akademii jazzowej, którzy w wyjątkowy dla siebie sposób tworzą muzykę na pograniczu jazzu, hip-hopu i elektroniki

Niecałe dwa tygodnie później tj. 22.11. w klubie Proxima wystąpi jedna z najbardziej charakterystycznych postaci współczesnego, amerykańskiego hip-hopu - Freddie Gibbs (dołącz do wydarzenia tutaj) Połączenie specyficznego głosu pochodzącego z Indiany rapera z klasycznymi, ulicznymi bitami przywodzi na myśl najlepsze czasy „gangsterskiego” rapu.

Do zobaczenia pod sceną! 

 

CZYTAJ DALEJ

Topowe gwiazdy na listopadowych koncertach w Polsce! 

"Niedopowiedzenia" ze statusem złotej płyty!

Album „Niedopowiedzenia”, czyli debiut  jednego z najlepszych producentów muzycznych w naszym kraju - Czarnego HIFI uzyskał oficjalnie status złotej płyty.  Wydany pod koniec 2012 roku materiał został przyjęty bardzo dobrze zarówno przez fanów jak i krytyków muzycznych. Tytułowy numer, w którym gościnnie pojawił się Pezet jest do tej pory jednym z najchętniej oglądanych i słuchanych numerów muzycznych na polskim YouTube z liczbą streamingów przekraczającą 26 mln

Z tej okazji Czarny prezentuje nowy instrumentalny singiel. „C:/" to  numer ...

Album „Niedopowiedzenia”, czyli debiut  jednego z najlepszych producentów muzycznych w naszym kraju - Czarnego HIFI uzyskał oficjalnie status złotej płyty.  Wydany pod koniec 2012 roku materiał został przyjęty bardzo dobrze zarówno przez fanów jak i krytyków muzycznych. Tytułowy numer, w którym gościnnie pojawił się Pezet jest do tej pory jednym z najchętniej oglądanych i słuchanych numerów muzycznych na polskim YouTube z liczbą streamingów przekraczającą 26 mln

Z tej okazji Czarny prezentuje nowy instrumentalny singiel. „C:/" to  numer, który zagubił się w procesie nagrywania materiału pomiędzy "Niedopowiedzeniami", a albumem "Nokturny i Demony".

W 'C:/' znajdziemy mnóstwo smaczków i skrawków sampli. Jest melancholijnie, basowo, po pierwszych taktach można stwierdzić, kto jest autorem produkcji.  

Singiel dostępny jest do odsłuchu na ProstoTV (posłuchaj tutaj) oraz na platrformach streamingowych (posłuchaj tutaj).

 

CZYTAJ DALEJ

Czarny HIFI ze złotem za debiutancki album! 

Prosto Klasyk Pop Up Store

Do miejsca gdzie czas zatrzymał się w latach 90-tych, wnosimy klasyczny sznyt ze znakiem jakości Prosto.
Kiedyś na górze stała słynna szczęka z rapowymi kaseciakami, a pod ziemią latał traffic warszawskiej sceny graffiti na pomarańczkach. Do tych czasów nawiązuje lokalizacja i wystrój sklepu  - na wieszakach cała mini kolekcja Retrospekcje, stare siedzenia z wagonów EN57, a na ścianach oldschool'owe zdjęcia ze zbiorów Graffiti Goes East.
 
 
 
 

Dworzec Warszawa Śródmieście. Peron 3, lokal 33

"Powracające przed oczami Retrospekcje..."

Pierwsze, klasyczne produkty Prosto wracaja na sklepowe półki. Dobrze znane wzory bluz, koszulek, które jako białe kruki widywane były w najpopularniejszych polskich rapowych klipach, zdobyć można w naszym sklepie oraz ekskluzywnie w Urban City. Inspiracją do stworzenia kapsuły Retro była chęć przypomnienia naszym najwierniejszym fanom klimatu ulicznego rapu w Polsce. Chcemy pokazać również młodszym entuzjastom jaką drogę przeszliśmy, a także jak ponadczasowe i wciąż świeże są nasze klasyczne wzory.

Kluczem przy wyborze produktów była popularność poszczególnych modeli.   Jest wsród ...

Pierwsze, klasyczne produkty Prosto wracaja na sklepowe półki. Dobrze znane wzory bluz, koszulek, które jako białe kruki widywane były w najpopularniejszych polskich rapowych klipach, zdobyć można w naszym sklepie oraz ekskluzywnie w Urban City. Inspiracją do stworzenia kapsuły Retro była chęć przypomnienia naszym najwierniejszym fanom klimatu ulicznego rapu w Polsce. Chcemy pokazać również młodszym entuzjastom jaką drogę przeszliśmy, a także jak ponadczasowe i wciąż świeże są nasze klasyczne wzory.

Kluczem przy wyborze produktów była popularność poszczególnych modeli.   Jest wsród nich m.in. T-shirt PAD, o którego istnieniu zapewne wiele osób nie wie, ale także legendarny Crewneck TJT znany z klipu – „To jest to”. Tworząc tę mini kolekcję oddajemy hołd starej szkole i uruchamiamy uliczny wehikuł czasu do okresu hermetycznego środowiska rapowego, do którego wstęp miało niewielu.

Cały lookbook autorstwa Ludwika Lisa, z gościnnym udziałem weterana warszawskiej rap sceny - Fu, możecie zobaczyć TUTAJ.

CZYTAJ DALEJ

Uruchamiamy uliczny wehikuł czasu!

Prosto x Soir - litery miasta

Soir - writer, współtwórca legendarnych grup SR i WTK. Urodzony w Warszawie, wychowany w Berlinie, gdzie w latach 90. zaczynał wnikać w kulturę hip-hop. Mówi, że otoczony murem Berlin zawsze go inspirował. Nie dziwne więc, że jego prace szybko przeniosły się z papieru na mury. Wraz z zaprzyjaźnionymi writerami z Warszawy w 1997 roku rozpoczął wieloletnią współpracę, a ich prace pojawiały się w różnych miastach Europy.

Berlin - wielokulturowa metropolia pełna idei i Warszawa - nieustający rozwój i silnie zakorzeniona miejska tożsamość. Dwa ...

Soir - writer, współtwórca legendarnych grup SR i WTK. Urodzony w Warszawie, wychowany w Berlinie, gdzie w latach 90. zaczynał wnikać w kulturę hip-hop. Mówi, że otoczony murem Berlin zawsze go inspirował. Nie dziwne więc, że jego prace szybko przeniosły się z papieru na mury. Wraz z zaprzyjaźnionymi writerami z Warszawy w 1997 roku rozpoczął wieloletnią współpracę, a ich prace pojawiały się w różnych miastach Europy.

Berlin - wielokulturowa metropolia pełna idei i Warszawa - nieustający rozwój i silnie zakorzeniona miejska tożsamość. Dwa stołeczne miasta w sercu Europy i ich kosmopolityczny, uliczny duch. Rozciągnięcie działalności pomiędzy te dwa miejsca, dało Soirowi spojrzenie z szerszej perspektywy i niekonwencjonalne podejście.

Graffiti na przestrzeni lat na stałe wpisało się w Europie w miejski krajobraz, rozwijając się w tej części świata razem z Soirem. Obecnie nie tylko anektuje coraz to nowsze przestrzenie, ale także sięga po różnorodne formy ekspresji, przenikając do wielu różnych dziedzin. Dla Soira, granica pomiędzy panelami pociągów, a sztuką nie istnieje.

W 2010 roku Soir zaprezentował serię rysunków, których najbardziej znamienną cechą jest różnorodność zastosowanych konwencji. To futurystyczne obrazy miasta przypominające dadaistyczne kolaże z początku XX w., wykorzystujące estetykę komiksów i oldschoolowych gier komputerowych, ciągle jednak pozostając w klasycznym nurcie znaku. To bowiem litery są specjalnością Soira. Wpisuje je w miejskie krajobrazy niczym Boris Bilinsky w swoje Metropolis. Literami zastępuje budynki i mosty, definiując miasto za pomocą autorskiej typografii. Sam jednak podchodzi do swojej twórczości bardzo skromnie. Zapytany o jego teorię graffiti, odpowiedział krótko: Ja wiem tylko, że się lubię bawić literkami, nic innego nie umiem rysować, hehe.” Soir pozostaje aktywny w działaniach. Jak sam mówi: “Myślę, że i za 20 lat też coś jeszcze pomaluję.” Trzymamy go za słowo, tymczasem połączyliśmy nasze siły i przygotowaliśmy dla Was kapsułową kolaborację.

Prosto x Soir to graficzna idea zaczerpnięta z kultowych amerykańskich pocztówek zwanych  Large Letter Postcards, które co jakiś czas przetwarzane są w sztuce ulicy na różne sposoby. Soir narysował dla nas swoje własne pocztówki odnoszące się do obszarów jego działalności - Warszawy, Berlina i reszty świata, a my umieściliśmy je na bluzach, t-shirtach, koszuli oraz snapbacku w naszej kapsułowej kolekcji. Kolaboracja Prosto x Soir to dowód na to, że Warszawa, Berlin i inne wielkie miasta mówią jednym głosem, chociaż każde opowiada inną historię. Kilka z nich zapisaliśmy z Soirem za pomocą jego liter na naszych ubraniach.

Całą kolekcję możecie zobaczyć TUTAJ.

 

 

 

CZYTAJ DALEJ

Dwa stołeczne miasta w sercu Europy i ich kosmopolityczny, uliczny duch.

Premiera debiutu SoDrumatica!

Good Times” to producencki album SoDrumatica – beatmakera znanego ze współpracy z takimi artystami jak Sokół, Quebonafide, VNM, Karolina Czarnecka, Grubson czy Flirtini.
 
Debiutancki krążek tego producenta zawiera 10 nowych kompozycji, które jak to ujmuje SoDrumatic stanowią “soundtrack beztroskich chwil”. Ich optymistyczne, pogodne brzmienie to nie tylko ładne melodyjki, ale też zastrzyk pozytywnej energii na te mniej wesołe momenty, których wiele w tych niepewnych czasach.

Płyta dostępna jest w sklepach na terenie całego kraju oraz prosto.pl ...

Good Times” to producencki album SoDrumatica – beatmakera znanego ze współpracy z takimi artystami jak Sokół, Quebonafide, VNM, Karolina Czarnecka, Grubson czy Flirtini.
 
Debiutancki krążek tego producenta zawiera 10 nowych kompozycji, które jak to ujmuje SoDrumatic stanowią “soundtrack beztroskich chwil”. Ich optymistyczne, pogodne brzmienie to nie tylko ładne melodyjki, ale też zastrzyk pozytywnej energii na te mniej wesołe momenty, których wiele w tych niepewnych czasach.

Płyta dostępna jest w sklepach na terenie całego kraju oraz prosto.pl w formatach: CD/MP3 (kup tutaj)

Cały krążek można odsłuchać na ProstoTV (posłuchaj tutaj) oraz we wszystkich serwisach streamingowych (posłuchaj tutaj)

 

 

CZYTAJ DALEJ

"Good Times" już w sklepach! 

WIĘCEJ