facebook

youtube

Regulamin sklepu internetowego sopot.prosto.pl

I. Postanowienia Ogólne

  1. Warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy sopot.prosto.pl reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem". 
  2. Przedmiotem sprzedaży przez internet są produkty wymienione w katalogu przedstawionym w sklepie internetowym sopot.prosto.pl w chwili składania zamówienia.
  3. Towar zakupiony w internetowym sklepie sopot.prosto.pl jest fabrycznie nowy.
  4. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia lub odrzucenia zamówienia.
  5. Internetowy sklep sopot.prosto.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, opisów towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzanie nowych towarów do oferty sklepu.  Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
  7. Właścicielem sklepu sopot.prosto.pl jest firma Progres Łukasz Syguła 81-771 Sopot, ul Grunwaldzka 57, NIP: 585-141-34-43, REGON:  220998962

II. Procedura Składania Zamówień

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie przez stronę www.sopot.prosto.pl. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po jego złożeniu. W przypadku braku produktu znajdującego się na zamówieniu, zamówienie będzie zrealizowane zgodnie z jego treścią z wyłączeniem brakujących pozycji.
  3. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych. Ceny zawierają podatek VAT.
  4. Do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny.
  5. Klient może anulować zamówienie lub wprowadzać zmiany do momentu jego wysłania tylko kontaktując się telefonicznie z numerem (58) 341 83 93 od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 19:00.
  6. Wszystkie zamówienia dostarczane są za pośrednictwem kuriera DPD. Warunki transakcji z wysyłką za granicę ustalane są indywidualnie.
  7. Zmiany i anulowanie zamówienia są możliwe jedynie wtedy kiedy zamówienie nie zaczęło być jeszcze realizowane.
  8. Do każdej przesyłki w miarę możliwości dołączamy naklejki.

III. Dostawy

Przewidywany czas realizacji zamówienia 2-7 dni roboczych, jednocześnie zastrzegamy sobie 14 dniowy okres realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od nas.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
Klienta, który nie odbierze zamówionej przesyłki ciągu 5 dni od daty awizowania, (paczka wróci do nadawcy) sklep obciąża kosztami wysyłki. 
Koszt dostawy na terenie Polski wynosi  12,00 PLN, lub za pobraniem 18,00 PLN.
 
Pełnomocnictwo dla sprzedającego:
 
Dotyczy  przesyłek  wysyłanych za pośrednictwem DPD
  1. Kupując w naszym sklepie Kupujący automatycznie udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z kurierem DPD na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego.
  2. Powyższe pełnomocnictwo pozwala na zminimalizowanie ceny przesyłki kurierskiej i w żaden sposób nie obciąża dodatkowo kupującego.
  3. Przy udzielonym pełnomocnictwie kwota kosztów wysyłki podana w opisie  i wpłacona nie będzie uwzględniana na paragonie lub fakturze VAT.
  4. W przypadku braku zgody na udzielenie pełnomocnictwa lub potrzeby posiadania kosztów transportu na paragonie lub fakturze, kupujący jest zobowiązany doliczyć do kosztów przesyłki podatek VAT w wysokości 23% i wpłacić na nasze konto.  
  5. Korzystając z darmowej wysyłki opłata za zwrot nie zostaje przyznawana
  6. Darmowa wysyłka nie obowiazuje przy zamówieniach poniżej 40zł.
Brak zgody na udzielenie pełnomocnictwa musi być przesłane e-mailem.

IV. Zasady reklamacji, zwrotów i wymian towaru 

Reklamacje 
Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady towaru odeślij przesyłkę Pocztą Polską na adres: 
Prosto Shop Sopot ul. Grunwaldzka 57, 81-771 Sopot 
Czas reakcji na reklamacje - 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. 
 
Zwroty 
Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionego, lecz nie używanego towaru w terminie 14dni. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał Państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie go, w powyższym terminie na własny koszt, wraz z informacją czego oczekują Państwo w zamian (gotówka, inny towar). My ze swojej strony prześlemy Państwu przelewem na konto kwotę w wysokości zwróconego towaru. W tym celu prosimy skontaktować się z nami na adres sopot@prosto.pl
 
Reguła ta nie dotyczy towarów wysyłanych poza granicę Polski, w takim wypadku realizowane będą jedynie reklamacje związane z wadą fabryczną towaru. 
 
Żądając zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru, wymagane jest dołączenie dowodu zakupu towaru (paragonu). 
 
Wymiana
Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi. Może on wtedy odesłać towar na własny koszt (zostanie obciążony przy odesłaniu kosztami pobrania w wysokości kosztów samej przesyłki). Wymieniamy wtedy towar na identyczny w innym rozmiarze. Możliwe jednak, że nie mamy innych rozmiarów z wybranego modelu, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się ze sklepem i uzgodnić ewentualną wymianę.
 
Bezpieczeństwo danych 
Firma Progres S.C. jako właściciel sklepu sopot.prosto.pl i administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych na stronie sopot.prosto.pl danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Dane osobowe osób zarejestrowanych na stronie sopot.prosto.pl przetwarzane są przez  właścicieli sopot.prosto.pl , zgodnie z art. 23 ust. 1, pkt. 1,3 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych w celach związanych z prowadzeniem działalności handlowo-usługowej. 
Firma Progres  jako właściciel sklepu sopot.prosto.pl nie udostępnia, ani nie sprzedaje danych osobowych użytkowników sopot.prosto.pl innym firmom lub osobom. Nie udostępniamy również baz danych zawierających adresy e-mail naszych klientów.