Regulamin sklepu internetowego sopot.prosto.pl
I. Postanowienia Ogólne
- Warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy sopot.prosto.pl reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem".
- Przedmiotem sprzedaży przez internet są produkty wymienione w katalogu przedstawionym w sklepie internetowym sopot.prosto.pl w chwili składania zamówienia.
- Towar zakupiony w internetowym sklepie sopot.prosto.pl jest fabrycznie nowy.
- Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia lub odrzucenia zamówienia.
- Internetowy sklep sopot.prosto.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, opisów towarów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzanie nowych towarów do oferty sklepu. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
- Właścicielem sklepu sopot.prosto.pl jest firma Progres Łukasz Syguła 81-771 Sopot, ul Grunwaldzka 57, NIP: 585-141-34-43, REGON: 220998962
II. Procedura Składania Zamówień
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie przez stronę www.sopot.prosto.pl. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po jego złożeniu. W przypadku braku produktu znajdującego się na zamówieniu, zamówienie będzie zrealizowane zgodnie z jego treścią z wyłączeniem brakujących pozycji.
- Wszystkie ceny podane są w polskich złotych. Ceny zawierają podatek VAT.
- Do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny.
- Klient może anulować zamówienie lub wprowadzać zmiany do momentu jego wysłania tylko kontaktując się telefonicznie z numerem (58) 341 83 93 od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 19:00.
- Wszystkie zamówienia dostarczane są za pośrednictwem kuriera DPD. Warunki transakcji z wysyłką za granicę ustalane są indywidualnie.
- Zmiany i anulowanie zamówienia są możliwe jedynie wtedy kiedy zamówienie nie zaczęło być jeszcze realizowane.
- Do każdej przesyłki w miarę możliwości dołączamy naklejki.
III. Dostawy
Przewidywany czas realizacji zamówienia 2-7 dni roboczych, jednocześnie zastrzegamy sobie 14 dniowy okres realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od nas.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- Za pobraniem: Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
- Przelew: Po złożeniu zamówienia, z uprzednim wybraniem tej formy płatności, należy uregulować należność na konto które zostanie przesłane drogą mailową. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
Klienta, który nie odbierze zamówionej przesyłki ciągu 5 dni od daty awizowania, (paczka wróci do nadawcy) sklep obciąża kosztami wysyłki.
Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 12,00 PLN, lub za pobraniem 18,00 PLN.
Pełnomocnictwo dla sprzedającego:
Dotyczy przesyłek wysyłanych za pośrednictwem DPD
- Kupując w naszym sklepie Kupujący automatycznie udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z kurierem DPD na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego.
- Powyższe pełnomocnictwo pozwala na zminimalizowanie ceny przesyłki kurierskiej i w żaden sposób nie obciąża dodatkowo kupującego.
- Przy udzielonym pełnomocnictwie kwota kosztów wysyłki podana w opisie i wpłacona nie będzie uwzględniana na paragonie lub fakturze VAT.
- W przypadku braku zgody na udzielenie pełnomocnictwa lub potrzeby posiadania kosztów transportu na paragonie lub fakturze, kupujący jest zobowiązany doliczyć do kosztów przesyłki podatek VAT w wysokości 23% i wpłacić na nasze konto.
- Korzystając z darmowej wysyłki opłata za zwrot nie zostaje przyznawana
- Darmowa wysyłka nie obowiazuje przy zamówieniach poniżej 40zł.
Brak zgody na udzielenie pełnomocnictwa musi być przesłane e-mailem.
IV. Zasady reklamacji, zwrotów i wymian towaru
Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady towaru odeślij przesyłkę Pocztą Polską na adres:
Prosto Shop Sopot ul. Grunwaldzka 57, 81-771 Sopot
Czas reakcji na reklamacje - 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Zwroty
Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionego, lecz nie używanego towaru w terminie 14dni. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał Państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie go, w powyższym terminie na własny koszt, wraz z informacją czego oczekują Państwo w zamian (gotówka, inny towar). My ze swojej strony prześlemy Państwu przelewem na konto kwotę w wysokości zwróconego towaru. W tym celu prosimy skontaktować się z nami na adres sopot@prosto.pl
Reguła ta nie dotyczy towarów wysyłanych poza granicę Polski, w takim wypadku realizowane będą jedynie reklamacje związane z wadą fabryczną towaru.
Żądając zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru, wymagane jest dołączenie dowodu zakupu towaru (paragonu).
Wymiana
Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi. Może on wtedy odesłać towar na własny koszt (zostanie obciążony przy odesłaniu kosztami pobrania w wysokości kosztów samej przesyłki). Wymieniamy wtedy towar na identyczny w innym rozmiarze. Możliwe jednak, że nie mamy innych rozmiarów z wybranego modelu, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się ze sklepem i uzgodnić ewentualną wymianę.
Bezpieczeństwo danych
Firma Progres S.C. jako właściciel sklepu sopot.prosto.pl i administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych na stronie sopot.prosto.pl danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Dane osobowe osób zarejestrowanych na stronie sopot.prosto.pl przetwarzane są przez właścicieli sopot.prosto.pl , zgodnie z art. 23 ust. 1, pkt. 1,3 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych w celach związanych z prowadzeniem działalności handlowo-usługowej.
Firma Progres jako właściciel sklepu sopot.prosto.pl nie udostępnia, ani nie sprzedaje danych osobowych użytkowników sopot.prosto.pl innym firmom lub osobom. Nie udostępniamy również baz danych zawierających adresy e-mail naszych klientów.